ما را دنبال کنید

جستجوگر

اولیت مطالعه مطالب

عضو های فعال تیم

    mono: 164003 Sco
    مبلغ 200,000 ريال به کاربر عزیز mono پرداخت شد!
    تا اطلاع ثانوی مسابقه دیگری برگزار نخواهد شد!

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 740
  • کل نظرات : 80
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 58
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 176
  • بازديد ديروز : 268
  • بازديد کننده امروز : 68
  • بازديد کننده ديروز : 84
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل ديروز: 2
  • بازديد هفته : 1,186
  • بازديد ماه : 3,159
  • بازديد سال : 24,241
  • بازديد کلي : 494,635
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.220.212.45
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

تابلو اعلانات

دوستان عزیز سلام!
اگر از مطالب سایت ویرگول استفاده می کنید، حتما در سایت عضو شوید تا در قرعه کشی 200000 ريالی ما شرکت کنید!
درضمن فقط افرادی قادر به کپی برداری از مطالب سایت ویرگول هستند که عضو تیم ما باشند و کپی مطالب را فقط جهت جذب زیرمجموعه استفاده کنند!
شما می توانید با مطالعه مطالب این سایت به درآمدری بالای 9,000,000 ريال دست یابید!!
نکته: برای کسب درآمد از طریق سایت ویرگول به هیچ تخصصی نیاز ندارید!


آخرین ارسالی های انجمن

بر اساس بررسی های انجام شده امروز برای شما عزیزان سایتی را معرفی می کنیم که در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت می کند!!

در این سایت هرچه امتیاز شما بیشتر باشد، تبلیغاتی را با قیمت بالا تر مشاهده خواهید کرد؛ برای مثال بالاترین قیمت آگهی ها 50 دلار می باشد که به پول ایران می شود 1500000 ريال؛ این سایت کاملا بررسی شده و پرداخت به موقعی دارد!

شاید بگویید با عقل جور درنمی آید!!

اما من در روز اول تبلیغات ها را در قیمت 0.00005 دلار مشاهده کردم (در آن روز امتیاز بنده صفر بود)؛سپس 300 امتیاز بدست آوردم؛ اما در روز دوم تبلیغات را با قیمت 0.0005 دلار مشاهده کردم (300 امتیاز داشتم)؛ سپس 300 امتیاز دیگر بدست آوردم و روز سوم تبلیغات را با قیمت 0.001 مشاهده کردم و حتی آخرین تبلیغات های همان روز هم 0.02 و 0.03 دلار بود!!

این نشان دهنده آن است که روز به روز ارزش تبلیغات بیشتر می شود و پس از 20 روز تبلیغاتی را با ارزش 10 یا 20 دلار مشاهده خواهید کرد و بعد از 30 روز تبلغات را با ارزش 50 دلار مشاهده خواهید کرد، همچنین پس از گذشت یک ماه ارزش تبلیغات شروع به افزایش تا 200 دلار خواهند کرد!!

با استفاده از این سایت می توانید درآمد فوق العاده داشته باشید!!

توجه: سایت ویرگول این سایت را تضمین می کند؛ پس با خیال راحت به کسب درآمد بپردازید!!
همچنین سایتی در حال بررسی است که برای هر تبلیغات 10 دلار به موجودی اضافه می کند و درصورتی که معتبر بود آن را معرفی خواهیم کرد!

دوستان عزیز خواهشمندم به هر سایتی اعتماد نکنید!
برای مثال من در تحقیقاتی که انجام می دادم با چند سایت مواجه شدم که برای هر تبلیغات 300 دلار و حتی 400 دلار پرداخت می کرد و حداقل برداشتی اش 2 میلیون یا 20 میلیون دلار بود؛ مطمئنا این سایت ها هیچوقت پرداختی نخواهند داشت!!
یادتان باشد هر سایتی که ارزش هنگفتی برای تبلغات درنظر گرفته است، معتبر نخواهد بود!

بهترین و قابل اعتمادترین سایت ها در سایت ویرگول معرفی خواهند شد؛ پس همیشه با ما در ارتباط باشید.

شروع آموزش

عضویت در این سایت ها بسیار ساده است اما با این وجود، مراحل کسب درآمد را برای شما عزیزان به صورت تصویری آموزش می دهم!

ابتدا از لینک زیر وارد سایت موردنظر شوید:

برای ورود کلیک کنید
 

کسب درآمد واقعی

در صفحه باز شده روی گزینه مشخص شده در تصویر بالا کلیک کنید؛ سپس در صفحه جدید اطلاعات خود را وارد کنید:

عضویت در سایت کسب درآمد

هشدار: لطفا توجه داشته باشید که تاریخ تولدی که در بخش Important وارد می کنید را حتما در جایی یادداشت کنید چون موقع برداشت پول، به آن نیاز خواهید داشت!!
بنده یک حساب را به همین خاطر از دست دادم که در آن تقریبا 1 دلار موجود بود و خوشبختانه زود متوجه این موضوع شدم!! *یک تجربه*

تیک قوانین را تغییر ندهید؛ پس از تکمیل اطلاعات باید روی دکمه Open Account کلیک کنید!!


اکنون به طور خودکار وارد پنل کاربری خود می شوید؛ از پنل کاربری آن نترسید به زودی کار با آن را یاد می گیرید!!
حال روی دکمه زیر کلیک کنید:

درآمد بر اساس بازدید

حالا وارد صفحه زیر می شوید؛ برای کسب درآمد ابتدا باید مقداری امتیاز داشته باشید!
مقیاس سنجش امتیاز این سایت Bap است (باپ)

توجه داشته باشید برای روز بعدی نیازی به امتیاز برای مشاهده تبلیغات و کسب درآمد ندارید...

اکنون کمی به پایین صفحه بروید؛ حالا تمامی تبلیغات باپی را مشاهده کنید:

تبلیغات

اکنون متن های امنیتی را کپی کنید:

تبلیغات

می توانید با سه بار کلیک روی متن امنیتی به صورت سریع، آن را انتخاب کرده، سپس آن را به کادر متنی بکشید مانند تصویر بالا...

اکنون روی دکمه مشخص شده کلیک کنید؛ حال در صفحه باز شده کد امنیتی را وارد کرده و پس از 30 ثانیه روی دکمه Confirm کلیک کنید:

کسب درآمد

اکنون بعد از بررسی کلید، امتیاز به حساب شما اضافه می شود!!
توجه داشته باشید که هر روز باپ ها از حساب شما خارج می شود و در قسمت ارسالی ها قرار می گیرد!!
اگر می خواهید ببینید که چقدر امتیاز دارید مانند تصویر زیر عمل کنید: (در صفحه مشاهده تبلیغات روی گزینه Points log کلیک کنید)

امتیاز


پس از رسیدن امتیاز شما به یه مقدار مشخص تبلیغات برای شما فعال می شوند!!
برای مثال من یک اکانت جدید ایجاد کردم و هم اکنون 200 امتیاز در حساب خود دارم.

** نکات مهم:

  1. مشاهده تبلیغات هم مانند مشاهده Bap ها است و فرقی ندارد.
  2. همیشه بعد از مشاهده تمامی تبلیغات ها؛ Bap ها را هم مشاهده کنید زیرا بدون آن نمی توانید میزان ارزش تبلیغات خود را افزایش دهید! (حداکثر میزان ارزش برای هر تبلیغات 200 دلار)
  3. برای برداشت باید یکی از حساب های پرفکت مانی یا پیزا را داشته باشید؛ برای ایجاد حساب پرفکت مانی کلیک کنید.
  4. هر هفته این سایت پرداختی دارد.
  5. تا می توانید Bap های خود را افزایش دهید.
  6. حداکثر زمان مورد نیاز برای کسب درآمد در این سایت 1:30 دقیقه از 24 ساعت

کسی که بیشترین فعالیت را در این سایت داشته باشد؛ 200000 ريال پول نقد از طرف سایت ویرگول دریافت خواهد کرد.
دوره قرعه کشی فعالیت بیت کوینی به زودی به پایان میرسد و به فعال ترین نفر 200000 ريال پول نقد داده می شود؛ سپس با فعالیت این سایت وارد مرحله دوم قرعه کشی خواهید شد!!

در ابتدا ممکن است دل کار کردن در این سایت را نداشته باشید اما کمی صبر کنید تا آن وقت به درآمد زیادی دست یابید...

در صورتی که سوالی بود بپرسید تا سایر کاربران هم بهره مند شوند!!

فیلم آموزشی کسب درآمد

مدت زمان: 4 دقیقه
حجم فیلم: 5.72 مگابایت
صدا: دارد

دانلود

 

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. علی شاهسونی : سلام
    لینک فیلم فیلتره....
    پاسخ : سلام
    نمیدونم چرا فیلتر شده
    احتمالا مربوط به آپلود سنتر هست
    به زودی باز میشه...



  1. ساناز : سلام.جطوری باید اکانتمون رو فعال کنیم؟
    پاسخ : باعرض سلام و احترام
    ببخشید دیر پاسخ دادم؛ نبودم!
    وقتی در این سایت ثبت نام می کنید، یه ایمیل فعال سازی با ایمیلتون ارسال میشه که توش به لینک وجود داره؛ باید روی لینکی که براتون ایمیل شده کلیک کنید تا حسابتون فعال بشه!
    موفق باشید



  1. عارف علیپور : سلام
    ببخشید من یه سوال هایی ازتون دارم
    این شمارم هست بهم اس بده لطفا
    09363379404

    یا من رو تو لاین اد کن
    آی دیم:

    aref737
    پاسخ : سلام عارف جان، من آیدی ندارم!
    همینجا سوالاتت رو بپرس یا بیا توی چتروم انجمن سایت...
    باتشکر



  1. fallen : سلام .
    بالاخره منم به دو دلار رسیدم البته 1 دلار تو یه اکانتم و 1 دلار تو یه اکانته دیگم .
    MY BALANCE: $1.03483

    MY BALANCE: $1.01071
    حالا محمد جان من دوتا اکانتم برسونم به 2.99 $ و upgrade کنم
    تا بیشتر پول بده؟
    ممنون از شما که این سایت هارو معرفی می کنید این سایتا عالین
    سایت شما هم عالی تر از این سایت ها.!!@_@
    پاسخ : سلام محمد جان
    بسیار عالی!!
    نمی دونم، می تونی از یکی پول رو برداری و بعد یکی رو آپگرید کنی با استفاده از یک دلاری که از اکانت دو برداشتی!!
    اینجوری زودی سه دلار رو بدست میاری و می تونی حساب دیگه رو آپگرید کنی...
    موفق باشی



  1. fallen : سلام.
    من هم تا فردا یا پس فردا دو دلار دارم .
    تو یکی از account هام MY BALANCE: $0.81292
    و تو اون یکی از account ام MY BALANCE: $0.84371
    می خواستم بپرسم که وقتی پولم شد 2 دلار cash out کنم یا چی از account ام update کنم که بیشتر پول بده.
    ممنون از سایت خوبتون.
    پاسخ : سلام محمد جان
    اگه بتونی تا رسیدن پولت به 2.99 دلار صبر کنی اونوقت سود بیشتری می کنی.
    به نظر من برای برداشت پول عجله نکن؛ حسابت رو آپگرید کن.
    من هم دارم تلاش می می کنم حسابم رو آپگرید کنم...
    موفق باشی
    با تشکر



  1. fallen : سلام چه خبر آقای مدیر.
    من نزدیک 1یا2 هفته هست که دارم این کارارو انجام میدم
    یه account ام MY BALANCE: $0.61082

    هستش و اون یکی MY BALANCE: $0.65142
    هستش اما بعد این هنوز هم اونقدر که ماله شما شده تبلیغاتتون مال من نشده هنوز به من $0.002 یا 0.0005 میده
    bap هامم افزایش پیدا نکرده و همون 25 bap میده حالا موضوع چیه.
    ممنون میشم جواب بدید .
    پاسخ : سلام
    محمد جان مطمئنی؟؟
    من الان 5 روزه که دارم فعالیت می کنم و تازه این سایت رو معرفی کردم!!
    البته به منم همین مقدار رو داد ولی 0.002 دلاری بیشتر داده.
    من الان یک دلار توی حسابم دارم احتمالا برداشت کنم...
    خبر میدم!!
    موفق باشی



  1. نيازرسي : سلام
    وبلاگ خيلي زيبا و جالبي دارين.
    خواهش ميکنم شما هم از سايت ما هم ديدن کنيد.
    نيازرسي ....
    اميدوارم خوشتون بياد.
    موفق باشيد..
    پاسخ : سلام!!
    امیدوارم موفق باشید...



  1. mohammad : Success! You just earned $0.000475 cash!
    چرا همین قدر مونده؟ هرچی Ads کلیک میکنم زیاد نمیشه!!
    پاسخ : سلام!
    لطفا در سایت عضو بشید، بعدش بیاید انجمن، اونجا یه تصویر (از محیط کاربریتون) بزارید تا بتونم راهنمایی کنم...
    با تشکر



  1. mohammad : سلام خسته نباشید
    من امروز با سایت شما روبرو شدم..
    اون سایتی که دادین ثبت نام کردم و همه ی مراحل رو طی کردم
    الان 302 BAPs Available دارم..
    میشه توضیح بدید که حالا چ کاری باید انجام بدم؟
    باید صبر کنم تا فردا و باز همین مراحل رو انجام بدم؟
    و اینکه BAp ها به چه درد میخورن؟ ممنون بابت معرفی سایت
    پاسخ : سلام محمد جان
    خب مقدار خوبی باپ جمع کردید!
    به شما 12 تبلیغات باپ داده!!
    صبر کنید تا تبلیغات براتون نمایش داده بشه!
    سعی کنید صبح ها تبلیغات باپ رو مشاهده کنید تا، تا آخر شب وقت داشته باشید کسب درآمد کنید!
    فیلم آموزشی رو دانلود کنید؛ سوالی بود در خدمتم...
    موفق باشید



  1. Sina amazing :

    MY BALANCE: $0.19896

    تا پایان روز دوم !!! نظر ؟

    تا چند روز باید صبر کنم تا بلاخره بیشتر از 0.0005$ بده ؟

    یه اکانت دیگه هم میخوام باز کنم

    مرسی محمد عزیز
    پاسخ : سلام
    خیلی خوب بوده!!
    معمولا باید در روز دوم در آخرین تبلیغات 5 تبلیغات 0.01 دلاری بهت داده باشه!!
    باپ ها رو اصلا مصرف نکنید و سعی کنید بیشتر جمع کنید!
    برای مثال من روز گذشته 10 تبلیغات باپ داشتم ولی امروز شده 16 عدد.
    نه - اکانت جدید نساز!!
    آی پی ـــت رو مسدود می کنن! + دوتا اکانتت هم مسدود میشه
    موفق باشی


معرفی کتاب های مفید

این کتاب واسم مفید بود! لینک دانلود رایگان

ارزش بیت کوین

خطا در بارگزاری اطلاعات

قیمت ارز

خطا در بارگزاری اطلاعات

میزان درآمد از سرویس های مختلف

میزان درآمد در یک ماه توسط این سایت:%90


میزان درآمد از بیت کوین در یک ماه با حداکثر تلاش:%10